the sky is made of stone

ida skriver ett inlägg om fredagskänslor och armsvett alldeles bredvid mig.
hur ska det sluta?!

själv sitter jag i datasalen och försöker arra ihop en liten låt, det går inte alls så bra eftersom jag är på lite dåligt humör. fick reda på lite saker förut som inte var alltför roliga. vet inte riktigt hur det kommer att bli till slut, om det ens kan lösa sig utan att konstiga känslor uppstår som konsekvens.
ibland så kommer det motgångar, det är bara att försöka kämpa sig igenom dom, även om dessa skulle förstöra ett helt år!

nu ska jag fortsätta med arret, vill få lite gjort innan jag drar härifrån.
ikväll ska jag i alla fall se så ska det låta, ensam eller med sällskap visar sig.
jag hoppas på det sistnämnda!


Kommentarer
Postat av: ida<3 t

Det sistnämnda blire kan jag gladeligen meddela <3 :)

2010-04-23 @ 13:26:58
URL: http://spegelikras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0