det är inte lätt

förhållanden är inte lätta. vare sig det är kompis, kärlek eller familj förhållanden. men jag känner att jag börjar bli lite fed up med alla dessa förhållanden som bara aldrig kan lyfta sig, som bara ligger kvar på samma nivå. eller ett bråk som aldrig riktigt löst, och som liksom finns i bakhuvudet hela tiden.

men bland det värsta jag vet är dryghet. det klarar jag verkligen inte av. och det är väldigt många utav mina "förhållanden" med andra människor där den andra bara drygar sönder helt utan anledning. och sen så skyller den allt på mig. och jag förstår inte grejen.

samma sak när man inte blir accepterad för det man vill och inte vill göra. jag ska inte behöva göra något bara för dens skull om det är något som jag absolut inte vill, speciellt inte om det finns ett annat lockande erbjudande. är så trött på att sätta folk framför mig själv. någon gång skulle jag vilja testa på att vara den här fullt ut egoistiska personen. bara för att se hur det är, och hur andra människor möter en. jag är nyfiken på om det är bättre eller sämre...

vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0