Blev för mycket

Jag åkte till skolan, dock en timme sent, var med på en lektion där jag upptäckte att jag inte klarade av att vara där. Fy bövelen vad dåligt jag mår, vill inte att det ska vara såhär.

Så tog spårvagnen raka vägen hem igen och la mig i soffan. Tänker inte röra mig ur fläcken, nu ska jag bli frisk! Hör du det sjukdom? Och du har en dag på dig!!!

Jag vet att jag sa samma sak igår, men imorn måste jag faktiskt till skolan. För har gemu (musikteori) och jag måste prata med min lärare om mitt jul arrangemang till en julkonsert den 20 december! Så som sagt, hur sjuk jag än är imorgon så måste jag till skolan hihi....

Nu ska jag sätta på någon lång och tråkig film så jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0