Jag kan inte låta bli...

... att kolla Facebook! Det här börjar nog bli sjukligt, har säkert kollat den 15 gånger på en timme. Även fast jag vet att det ändå inte hänt något eftersom jag kollade den för bara någon minut sen! SJUKT

Nu började Robin Hood på Disney Channel (ja jag är 18 år, och majoriteten av tiden jag tittar på tv ser jag på Disney Channel...) och jag lär väl sitta här i min ensamhet och titta på den filmen också. Såg precis att vid juldagarna så ska Skönheten och odjuret visas!!! Det är nog min absoluta favorit disney film, eller är det kanske Snövit... Eller lejonkungen? Djungelboken??

Svårt det blev, jag är ju uppvuxen med disney-filmer men har ändå ingen favorit. Kanske man inte behöver det heller! Mina barn ska i alla fall få bli disney junkies. Dom ska älska disney lika mycket som jag gör det, och så är det bara!

Varför matar jag er med massa meningslöst strunt?

Jo för att jag är uttråkad och får för mig att om jag bloggar lite så blir allt mycket roligare...

Robin Hood och lille John springer genom skogen ...  hoodelali hoppsan vilken dag!

http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/RobinHoodCover.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0