Otur med stort U

Vart ska jag börja. Just nu sitter jag på ett tåg, men jag vet inte hur vi ska ta oss ända till Gävle eftersom vi inte hinner med de tåg som vi skulle åka med, eftersom SOM VANLIGT tåget var cirkus 1 och en halv timme försenat. Så jag är helt nedkyld!

Till råga på det så har min mobil gått sönder. Jävla iPhone. Den bara stendog mitt när jag skrev ett sms, och man får ingen kontakt med den och den regaerar inte på någonting alls!

Så just nu använder jag min gamla mobil, men känner mig helt handikappad när man inte kan göra allt man kan göra med mina älskade iPhone...

Förstår inte varför allt ska hända mig just nu, jag tyckte att det räckte med ryggen. Men icke sa nicke, på med allt annat man kan hitta på som kan gå fel med! Där hittar vi Hanna Örtegren just nu, på botten!

Sitta kan jag ju heller inte göra. SÅ bajs på allt. Nu ska jag sura och tycka synd om mig själv!


Mamma och jag, uppgivna och frusna!

Kommentarer
Postat av: Mica

Krya på dig med ryggen vännen.



Hälsa mamma och stort god jul hjärtat :)

2010-12-22 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0