Rygg AJ

Det här har varit en av de värsta eftermiddagar/kvällar jag vart med om någonsin i smärtväg! Det är inte många gånger i mitt liv jag haft så ont att jag inte kan kontrollera det, och när tårarna och skriken bara strömmar!

Vad har då hänt?

Jo, jag vaknade upp imorse och hade ont i ryggen på högra sidan. Men jag tänkte inte så mycket mer på det, utan gick med tanken att jag nog sovit lite konstigt. Ju mer tiden gick under dagen desto ondare fick jag, och på eftermiddagen runt 3-4 så var det nästan en olidlig smärta och framförallt kramp! Jag testade att lägga upp fötterna och gå runt lite, men inget hjälpte.

Sen kom smällen! Jag skulle böja mig ner, och måla lite nagellack på en maska i strumpbyxan, och när jag skulle böja mig upp igen så gick det inte. Det kändes som en smäll rakt i ryggen, och jag var fast! Fast i en jävla ställning så jag såg ut som quasimodo (ringaren i notre dame) ...

Jag skrek på Olle som kom och hjälpte mig upp, så jag stod i alla fall. Sen fick jag gå in i elevrummet och sätta mig. Sen satt jag där och hade panik och bara grät floder. Kan inte ens förklara smärtan, har aldrig vart med om den sortens smärta förut. Fick lite tabletter och mina fina vänner hjälpte mig så mycket de kunde, och tvingade mig att lägga mig ner!

Sen efter någon timme så klarade jag av att ställa mig upp, gå ut till bilen och så skjutsade Jonathan hem mig. Han är min klippa just nu!

Vill bara tacka alla mina vänner som ställde upp som tusan nu när det hände.

Och tack Ida, som satt och höll mig på pannan när det var som värst! <3

Kommentarer
Postat av: iswagirl

<3 gummsi, tur att det löste sig lixom. Massa puss

2010-12-17 @ 22:44:57
URL: http://iswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0