Supergott!

Idag var en ganska seg dag i skolan då vi bara hade SON-projekt hela dagen. Men jag och Amanda drog i alla fall ner på stan en liten stund för att kolla på present till min mamma och kolla på n´ågot som jag kan ha på mig på söndag på tv-inspelningen. Jag hittade inget, så får hoppas att jag hittar något i gbg imorgon, och att jag kommer fram för det första!!

Vi blev så hungriga när vi gick på stan att vi sprang in till ica och köpte kanel knäckebröd och philadelphia. GUD VAD GOTT!!



Ni måste testa det där knäckebrödet!!! Ni bara måste


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det får vi hoppas på! Och hoppas du har det trevligt nu i Gbg :)

Bra att vi kan äta det där knäckebrödet nu hela nästa vecka med :D

2010-12-04 @ 18:36:17
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0