ensam

japp, jag gör mig nu redo för lite mer än en veckas ensamhet.
min mamma drar nämligen härifrån och lämnar mig och lägenheten ensamma.
jag ska ju jobba så jag hoppas att jag inte behöver vara så extremt mycket hemma själv, det är ju skönt i någon dag men inte hur länge som helst ju!

och idag åkte min älskade man hem till götelaborg med.
saknar honom redan, men jag ska ju åka dit så fort jag har slutat jobba!
och då ska vi gå på liseberg och det bästa av allt är att vi kanske ska åka till ULLARED.
tjoho, en dröm som går i uppfyllelse. jag har nämligen aldrig varit där och skulle gärna åka dit!

nu ska jag gå och kolla på försnacket till semifinalen mellan tyskland-spanien.
vilka tror ni vinner?

jag hejar på TYSKLAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0