speciellt?

både idag och imorgon är speciella datum för mig.
det är nämligen benjamins och min blev tillsammans-dag och förlovnings-dag.

och det är lite extra speciellt idag, en liten siffra som kanske känns lite mer än någon annan. det som inte känns så bra är väl att han inte ens hör av sig. för att han lanar med sina vänner.

försökte få erik att förklara hela grejen med lan förut...
men jag förstår det verkligen inte. det kommer jag nog aldrig att göra.

men jag tycker i alla fall att något som för mig är så viktigt kanske kan vara viktigare än ett lan?
men det kanske bara är tankar från en tjej?
en kille kanske inte ser på det på samma sätt...

ibland så önskar jag verkligen att jag kunde förstå hur killar tänker och ser på vissa saker.
men i guess att jag aldrig kommer att förstå mig på något sånt.

men ska man då "straffas" för att man är tjej?
känner killar att dom straffas när dom måste stå ut med allt som vi tjejer har för oss?

gud, det här blev jobbigt.

nu går jag ut.
jag tänker bli full.
och jag tänker SKRATTA bort mina problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0