drömmar

jag har drömt ungefär samma dröm 4 nätter i rad nu,
och jag undrar om jag drömmer det för att det är något jag vill ha?

jag tänker inte gå in på vad drömmen handlar om för att det kan såra några i min närhet,
men jag har verkligen fått mig en tankeställare.

tänk om det som jag drömmer är det jag innerst inne vill, bara att omgivning och personer hindrar min hjärna och hjärta ifrån att komma på det i verkligheten. kanske är jag inte alls nöjd som det är just nu?
jag kom på mig själv idag med att tänka att jag inte är värd mer än som det är just nu, att det är det här jag förtjänar. men när jag sen tänker på drömmarna, och hur det skulle vara att leva så. nu vet jag varken ut eller in. 

jag vet att vissa saker i drömmarna är ganska så omöjliga, men en del saker vet jag skulle kunna hända om jag bara ringde ett samtal. är jag nöjd eller vill jag något annat?

jag har ingen kontroll på mina känslor längre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0