termins

på måndag så är det terminsuppspel på min skola, dvs att man spelar/sjunger upp en låt och visar lite vad man kan också kanske visar upp något som utvecklats. jag sitter just nu och lyssnar på min terminslåt, "the moon is a harsh mistress", och jag måste säga att jag tycker att när Marcus (min lärare) och jag gör den så blir den bättre, den blir lugnare och mer naken att tolka som man vill. Det enda som spelar någon roll är känslan. Man glömmer texten och det enda man känner är hur naken man är inför de man sjunger för. Det är en så otroligt mäktig känsla! Och jag hoppas bara att min röst kommer hålla på måndag och vara bättre än vad den är nu!

håll tummarna för att ja blir frisk nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0