Tårtkalas



Skolan bjöd på tårta idag, och det var ju trevligt!

Dagen idag har bjudit på endast massa musik och spelande. Vi började dagen med att ha terminsuppspel i hörsalen där alla i min klass spelade upp något stycke eller låt. Efter det blev det en absolut fantastisk konsert utav elever ifrån Skurup folkhögskola. Det var så sjukt jäkla bra, och jag börjar undra hur det kommer att gå med mina framtida planer då jag inte alls känner att jag ligger på samma nivå...

Men det är bara att försöka och göra sitt bästa!!

Efter konserten så blev det jam, och det var skönt för alla hade sån kul inställning och en vilja att spela. Så det var roligt. Efter det kom Frida till skolan för att jag skulle lära henne lite julsånger som hon måste sjunga nu när hon är lucian.

SEN gick jag till ica med ida och sen äntligen åkte jag hem.

försöka att pusta ut, men ska ta en dusch och sen gå och lägga mig och döda mitt huvud! Huvudvärken ger sig verkligen aldrig...

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0