En kväll där livet leker med mig

Här sitter jag i mitt iskalla rum som inte blir varmt hur mycket jag än skruvar på elementet, och lyssnar på musikhistoria musik...

Jo ni förstår att på onsdag är det prov, och då ska man kunna känna igen massa klassiska verk. Så detta är verkligen hårt jobb för mig då jag knappt känner igen något stycke alls. Men jag ska klara det! Försöker samtidigt komma på vad jag vill prata om i mitt tal i nationella proven i svenska, men jag kommer verkligen inte på det. Det som är jobbigt med det är att man måste ha bestämt sig och skrivit ett PM tills på fredag, vilket betyder att jag måste ha gjort det senast torsdag eftermiddag eftersom jag åker till London tidigt på fredags morgonen!

Nej, jag ser inte fram emot den här veckan. Den är helt och hållet fullbokad och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med att andas. Men allting löser sig ju på något sätt och man klarar sig alltid igenom allting även om allt kanske inte blir så bra som man hoppas på!

Nu ska jag fortsätta med mitt lyssnande och tänkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0