Min hjärna kreverar!

Beethoven, Mozart, Händel, Haydn, Schubert, Monteverdi och alla andra himla tonsättare som vi förväntas kunna till på onsdag dödar min hjärna just nu! Jag inser att jag hade behövt börja med detta pluggandet för ganska så länge sen. Jag kommer aldrig hinna lära mig allting?!

Har suttit nu i flera timmar och försökt nöta in frågor och information om allting. INGET vill stanna kvar i min hjärna. Plus att jag kom på att jag måste kunna extra mycket information om en tonsättare då vi ska kunna skriva en längre text om en person. MAMMA HJÄLP!

Ja vad var det jag sa, inget liv förväntas komma ur mig denna vecka! FAN vad mycket det är just nu, här får ni det som står på schemat (än så länge)

- Jobb till tidningen på måndag
- Försöka hinna med en fika med Josef på måndag (tror att jag måste skippa det :[)
- Engelska läsförståelse prov på tisdag
- Klämma in en fika med My på tisdag (måste göras!)
- Musikhistoria prov på onsdag
- Sångläxa till torsdag
- Gemu - ska arra en jullåt - till torsdag
- Svenska PM (nationella talet) ska in senast fredag (jag måste skicka in det på torsdag)

Känns som att det kommer komma mer saker, men jag hoppas verkligen inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0