Öl gör oss fierce!

Ida. 

Det finns inte många människor som jag känner mig så trygg och säker med som med henne. Hon är som en pelare i mitt annars så kaotiska liv, och på samma sätt är jag en pelare i hennes kaotiska liv. Vi stödjer varandra genom allt, och jag är ärligt talat lycklig över att vår vänskap har växt fram till vad den är idag!

Vi gick förut idag och pratade om hur häftigt det skulle vara om vi fortfarande var vänner när vi är 40 år, och är den någon som jag vill behålla i mitt liv så länge så är det Ida. Henne vill jag aldrig släppa, inte ens för en kakburk.

Av alla de sjuka saker vi gjort skulle det kunna gå att skriva en bok! Det går inte en dag utan att vi har något i farten. Underbart!
 
Poängen i detta inlägg är att jag vill visa för alla hur mycket hon betyder för mig. Det går inte en dag utan att jag tänker på Ida, och att jag vill berätta något för henne. Det är alltid Ida jag ringer när något hänt, hon är mitt bollplank och min enorma vänskapskärlek!

Jag kan inte säga annat än att det är kärlek. Kärlek på hög nivå! DU är bäst!!


Öl...


Kommentarer
Postat av: IDa med s*ida

Hanny, fin du är helt enkelt. tur vi har varandra! Massa pussen och du vet, allt det där :) Sussa sött

2010-10-19 @ 21:24:56
URL: http://iswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0