regnig söndag

Just nu vet jag inte om det regnar, men det har ju gjort det i alla fall. Igår med! Usch, det är inte alls roligt med regn tycker jag...

Senare idag skulle jag hem till Ida och ha lite girl-time mys som vi brukar. Men jag är helt enkelt tvungen att stanna hemma och plugga. Känns dötrist och jag vill verkligen bara ta en paus och hänga med min idapida. Jag har dock insett att det är alla mina jävla pauser jag tar hela tiden som gör att jag inte blir klar med saker, så till den här veckan så ska jag verkligen bara försöka att fokusera så att allt blir klart!

Har i alla fall kommit en bra bit på vägen med musikhistorian, nu ska jag bara lära in det och lyssna lyssna och lyssna! I svenskan har jag precis bestämt vilket ämne jag ska prata om, så nu tänkte jag börja skriva lite på det!

Usch fy och blä på mig som bara skriver om mitt tråkiga pluggande. Skärpning Hanna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0