är det fel?

är det fel att som 18-åring längta efter barn? är det så att när man träffar rätt person som man vill vara med att barnlängtan kommer - eller snarare viljan att bilda någon egen slags familj, ett eget liv tillsammans... jag skulle inte vilja ha ett barn just nu, vill gå ut skolan först. men jag längtar och önskar att det var möjligt. är det fel? är det så att man måste ha levt livet innan man skaffar barn, ha rest jorden runt, ha skapat sig en karriär? man kan väl leva livet tillsammans med barn? det är väl liksom inte ens livs undergång för att man får gåvan att ha ett fint barn? åh jag blir konfundersam på alla människor konstiga åsikter.

jag vet i alla fall att jag inte kommer att bli en gammal mamma. jag ska ta mig tusan ha barn när jag är ung, om möjligheten finns.

vill ge en eloge till alla dom som får barn under skoltiden och klarar det med bravur! jag är imponerad och lite avundssjuk.

Kommentarer
Postat av: M

Du kan inte ångra dig när du väl har fått barn.

Men det är värre att ångra sig när man är gammal och sitter där utan barn.



Dock ångrar man sig nog inte när man väl fått barn. Allt du vill göra innan barnet kan du göra senare eller med ditt kid.



2010-09-02 @ 12:27:01
Postat av: hanna

Jo visst är det så, men hur ska man veta om man klarar av att ha barn när man är så pass ung? Måste man ha skaffat sig massa livserfarenhet innan?

2010-09-02 @ 15:14:38
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Bastiannatalie

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-08-29 @ 11:43:52
URL: http://bastiannatalie.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0