du har lämnat oss

Har precis fått ett samtal från en gammal vän som berättade att en gemensam vän till oss har omkommit i en brutal bilolycka. Han var själv i bilen och omkom direkt, och bilen blev helt förstörd. Jag förstår inte hur det kan ha hänt.

Det är alltid tungt att förlora någon i ens närhet, jag har vart med om det ett fåtal gånger innan. Men det blir aldrig lättare. Man har olika minnen med varje person. Det gäller bara att nu försöka tänka på de bra minnen man har med den personen och försöka tro på att han har det bra vart han än har hamnat.

Jag kommer aldrig att glömma dig, du finns föralltid i mitt hjärta.

(tänker inte lägga ut namn och sådant pga personliga skäl och med respekt utav hans nära&kära)

kanske blir lite frånvarande i bloggen nu. hoppas ni har förstående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0