film dags

kom precis hem från en promenad. så nu ska jag lägga mig i soffan och titta på remember me, hoppas att den är bra!!
http://teresedenrara.blogg.se/images/2010/remember_me_movie_poster_105224145.jpg

och till det ska jag äta ...



smörgåstårta. får se om det är gott, jag hade någon slags craving efter det för någon dag sen. men då hade jag inte tillgång till någon. men nu när jag var ute på promenad så gick jag ner till smörgåsbutiken som finns nedanför mitt hus och köpte mig en bit. så nu ska jag smaka och se på filmen!

vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: julia

filmen är scheisse bra!! slutet finns inte ,så sorgligt är det.

var det den filmen du inte hann klart med?

2010-09-14 @ 21:34:37
Postat av: hanna

ja jag hann ju inte med den. så får hyra den igen eller något sådant. vill verkligen se den!!

2010-09-15 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0