musikal

jani, om cirkus en och en halv vecka så är det dags för audition till våran musikal som vi ska göra med skolan. den kommer att spelas i april/maj någon gång där. så nu är alla i min klass typ hyper och säger att dom inte har något liv eftersom de måste öva så mycket på sina monologer och sånt. och visst det krävs mycket övning absolut, men jag känner bara att alla tar i lite för mycket. man behöver liksom inte överdriva allt till det extremaste bara för att det händer nu liksom.

det enda jag känner är att fan vad pinsamt det ska bli för mig och ställa mig och försöka spela upp två monologer. jag kan liksom inte spela teater det minsta. det finns inte i mitt blod.

men det är bara och genomlida och se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah, måste erkänna att det blir nog lite kul och se när dem får se oss spela upp våra monologer:P

Kommer vara så skönt efter att man gjort dem!!!

2010-09-08 @ 18:36:39
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0