söndag söndag och söndag

vaknade vid 9 och var superkissnödig. jag lyckas för i tusan alltid vakna "tidigt" på helger. skitirriterande.

igår var det ju kulturnatt här och vi hade konsert med skolan, det var helt okej. sen så drog några från klassen till världens och satt där och konsumerade alkohol och hade det trevligt. sen när vi skulle dra vidare så blev det bara en massa döhäng ute i den kalla luften så jag bestämde mig för att hinna med sista spårvagnen hem. så kom hem vid två ungefär då jag antagligen gick och sov.

imorse vaknade jag upp med en banan bredvid mig på kudden. en banan som senast jag kommer ihåg låg i min väska. men men.

idag ska jag bege mig ut till krokek hem till min syster, där blir det att vakta lite barn och hjälpa till lite med deras hus. ska bli mysigt, en trevlig söndags-syssla!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tusen tack:)

2010-09-26 @ 10:40:54
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0