1 chokladbit

Kollar på grey's anatomy och unnade mig själv 1 chokladbit efter dagens bravader. Nu är frågan, heter den en eller ett chokladbit? Har nämligen en kompis som alltid säger ett chokladbit, och jag tycker det låter helt fel! Sen så har den diskussionen kommit upp på Big Brother också, så tänkte se om ni har någon åsikt om saken!

Har precis bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon med, så imorgon kan jag verkligen sova ut och inte alls gå upp tidigare för att ha tid för att bestämma kläder. Känns skönt!

Idag sa Ida en klok sak till mig, som jag har svårt för att acceptera och ta in i min hjärna även om jag vet att den är sann, och det är att jag är värd bättre!

Tänk på det ni.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

EN CHOKLADBIT heter det! :)

2011-04-07 @ 19:24:30
URL: http://mimmisofiepoulsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0