ensam hemma

Är ensam hemma och försöker hitta inspiration och en vinkel för att skriva om en krönika som ska skickas in till min chef, typ helst igår skulle den va inskickad men jag är helt tom på idéer... Är sjukt frustrerande när man inte kommer på något att skriva och speciellt när man har en tidsgräns liksom och dessutom är försenad!

Tänkte att jag skulle försöka skriva lite på den nu, för vid 7 så kommer en kompis över och så ska vi ha myskväll. Det kommer att bli supertrevligt då jag är ensam hemma och det är tråkigt! Hoppas det går nått bra på tv, annars får vi väl åka och hyra någon film.

Just nu så är det någon dålig dokumentär om Charlie Sheen, jävla skitgubbe tycker jag! Han är fast i sitt missbruk och gör massa skit som han inte vill stå för. Inte coolt!

Nej, nu ska jag försöka få ihop någon text här. Om det inte går så får jag väl supa ner mig själv för det är då idéerna brukar komma, konstigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0