onsdag

Idag har varit en fylld dag! Hade skola imorse där jag fick sjunga av mig lite ilska, vilket var skönt. Sen var det lite mer skola och efter det så gick jag till espresso house för en arbetsintervju. Intervjun gick jättebra, och man får svar nästa vecka om man får provjobba. Jag hoppas verkligen det, skulle vara så himla kul och det skulle hjälpa mitt självförtroende en hel del just nu! Efter intervjun fikade jag med Amanda och vi pratade nog av oss en hel del känslor och tankar som vi går runt och bär på!

Ikväll ska jag ta det lugnt, skriva klart min projektrapport och packa lite. Imorgon bär det ju av mot Skåne igen och jag hoppas att det blir kul! Vet bara inte vad jag ska packa ner för kläder, är det varmt eller kallt?! Är det regn eller sol?! Får väl ta lite av varje.

På ett sätt så längtar jag bara till lördag/söndag då jag är hemma igen. Känner att allt detta åkande verkligen tär på mig och jag är trött hela tiden... Kan ju aldrig riktigt slappna av, men man blir ju några erfarenheter rikare. Dock så tror jag inte att jag ska hålla på med musik, jag har nog kommit till insikt att det inte är det jag ska göra här i livet. Det har varit min dröm så länge att jag tror att jag fastnat i den, att jag inte har sett att det finns så mycket annat man kan göra i livet. Jag vill utforska alla mina möjligheter och jag känner mig inte alls deppig över att sökningarna inte går så bra, jag är nog inte tillräckligt bra för den nivån som krävs helt enkelt.

Vi hörs sen finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0