adele

Jag har alltid älskat Adele från första stund jag hörde henne. Det började med Chasing Pavements som min kusin tvingade mig att lyssna på och sen var jag fast! Jag älskar hennes nya album "21", men det finns en låt från hennes första platta "19" som alltid kommer att vara min favorit. Det är en cover på en av Bob Dylan's låtar, som jag även älskar med honom, och den heter Make you fell my love.

Tittade på hennes live konsert från Royal Albert Hall i London för någon dag sen och när hon började sjunga den här låten så sprack det. Tårarna sprutade ut och allt jag lagt inom mig i veckor bara kom ut. Jag älskar när musik har en sådan påverkan!

Här har ni den, lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0