snart över

Julafton är snart över och jag kan säga att den här dagen har verkligen inte känts som julafton. Jag är ju så van att fira med släkten och idag var det verkligen inte så. Men man får väl försöka vänja sig vid att allt inte alltid blir som vanligt!

Jag har ju fått lite julklappar också! Har dock inte tagit någon bild på det, men jag tror att ni överlever. Fick en gratängform, bestickset, knivar, underkläder, en tröja, glitterlim, en sjal, sockar och en paradisask! Sen så fick jag ju min iPad som en liten för tidig julklapp för några veckor sedan! Så jag är hur nöjd som helst, och det roliga är att jag inte fått allt än! Kommer få lite vid nyår också, hihi!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, börjar jobba imorgon klockan 8. Det gäller att vara pigg då, mellandagsrea för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: ellen :)

Allt bra ?, kram:)

2011-12-24 @ 22:11:07
URL: http://alwaystyra.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

allt bra?:D

2011-12-25 @ 19:20:02
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0