hemkommen

Kom precis hem efter en intensiv dag med mycket känslor haha! Jag har blivit en jävla bölkärring nu pga ryggen, haha börjar tjuta för lite vad som!

Men nu när jag kom hem så upptäckte jag att mitt hår var sådär perfekt smutsigt och snyggt, så då tänkte jag visa er det. Dock så var kameran död, mobilen var död. Då testade jag att ta ett foto i photobooth, men tusan vad inte smickrande mitt hår såg ut där. Så ni får helt enkelt föreställa er hur snyggt mitt hår är just nu!

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, och sen lägga mig i soffan!

(Om ni kikar in lite senare så lovar jag att ni kommer få se mig utklädd till något!)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det gör inget att du gråter! Det blir ju så vissa perioder och speciellt om man har ont. Jag hade tjutit minst 100 ggr om dagen då :P

2011-02-06 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0