semla

Ligger hemma i soffan med en enorm ryggvärk, och min pojkvän är rätt sur på mig för jag inte orkar gå runt i lägenheten haha. Nej, men jag förstår inte riktigt vad som händer med min rygg just nu, är som att någon släppt en jäkla atombomb inuti den. Så jag ska stanna hemma ifrån repet ikväll och skolan imorn, och ligga still och se om det hjälper!

För imorn och framåt så måste jag vara med på repen oavsett vad, det måste jag ju nu med egentligen, men vad bidrar jag med när jag inte ens kan ta ett steg utan att stöna som en jävla gås och typ dö av smärtan! Nej, jag måste prioritera min rygg nu så att jag kan vara med på föreställningarna som är nästa vecka! Tjoho, vad det är snart vi står där inför 800 personer i publiken och kör för fulla muggar! :)

Nu ska jag invänta att min mamma ska komma hem med semlor. Blir första semlan för i år och jag ser fram emot det!

http://majblomma.blogg.se/images/2009/semla-744533_27820364.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0