väntetid.

Sitter i en datasal som inte luktar så gott och väntar på att klockan ska bli 3, för då ska min engelska grupp in till läraren och prata om någon text. Egentligen så skulle man använda den här tiden till att förbereda en uppsatsskrivning som är veckan efter lovet, men jag orkar verkligen INTE göra det!

Jag är helt slut av min medicin idag, yr och illamående! Så när skolan slutat ska jag ta mig ner till hm en sväng och se om jag hittar något fint, jag har ju faktiskt presentkort! Sen ska jag direkt hem och lägga mig i soffan och mysa med mitt hjärta. Ska pussa sönder honom!!

Nu ska jag kolla runt på lite klädsidor och se om man får någon inspiration!

Hur det är med benet? Inte alls bra, och idag så har jag superont i ryggen pga fallet. Så Benjamin ska få ta hand om mig ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0