Dagen dagen dagen

Ser ni att mitt hår är en aning ljusare? Det syns lite (extremt lite) på högra sidan där. Men mest syns det ju i hårbotten på toppen av huvudet... Känns som sagt inte så superkul, men nu orkar jag banne mig inte färga det igen. Ska försöka gå och klippa mig någon gång snart, om jag hittar en tid!

Sitter och tittar på "Restaurang i vårt vardagsrum", tycker det är skitkul för alla som ställer upp i det programmet är ju typ knäppa i huvudet... Jag skulle nog aldrig ställa upp i ett sånt program!

Idag har jag vart i skolan, haft en underbar sånglektion med filosofiska inslag med världens bästa lärare Martin! Sen en helt okej gemu-lektion. Sen drog jag och jockepocke ner till SON och kopierade noter i två timmar, det var tröttsamt! Oskar träffade jag en stund efter det, och sen drog jag en fika med världens bästa Frida!

Hänt mycket under lite tid idag känner jag!




Ska hoppa i säng om ett tag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0