day 1

Ten things you want to say to ten different people right now:

Ida:
Bli klar någon gång så jag kan få mitt efterlängtade kaffe!

Mamma: Laga god mat ikväll, jag är hungrig

Skurups rektor: Varför ska det vara så förbaskat dyrt att söka folkhögskola?

Sussie (min frisör): Klipp mitt hår, snälla?

Albin: Klitto

Oskar: Jag vill ha tillbaka min iPod nu din dumme sate!

Josefin (min lärare): Snälla ge mig inget mer skolarbete nu, jag kommer att avlida!

Apple support (han heter säkert Andreas): Varför vill inte min dator som jag vill?

Elin på hm i Norrköping: Kan du komma hitspringandes med lite hårfärg till mig så slipper jag köpa den själv?

Benjamin: Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0