day 3

Eight ways to win your heart:

Efter att funderat länge på hur man vinner mitt hjärta, så har jag fortfarande inte kommit fram till så himla mycket...

Jag tror det viktigaste är att han som ska vinna mitt hjärta ska:

. Få mig att skratta
. Få mig att känna mig trygg
. Känna mig bekväm och härlig i hans sällskap

Vad mer som får mig på fall känns inte som så himla viktiga "krav" om man nu ska kalla det för det.

Jag vet att det som gjorde att jag föll för Benjamin var att det kändes så självklart från första början, inget kändes konstigt. Jag visste att jag kunde säga vad som helst, och han skulle inte döma mig. Hans leende är det finaste i hela världen, och hans ögon kan jag stirra på i timmar! Han är bland den knäppaste jag vet, men jag umgås mest med knäppa människor så skulle inte klara mig utan det! Ibland känns det som att han kan läsa mina tankar, han förstår mig och han älskar mig för mina störda & knäppa sidor. Han är så fin min bästaste kille!

Så om ni vill veta hur man vinner mitt hjärta, ja då får ni väl fråga Benjamin... För jag vet ärligt talat inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0