nu är det gjort

Nu är "Vem vet mest?" över, och jag kan prata om det hur mycket jag vill. Känns rätt skönt att det är över, och det var sjukt läskigt att se sig själv på tv!

Jag tyckte ändå att jag klarade mig rätt bra, eller vad säger ni?

Tråkigt att man får frågor som man inte har någon aning om faktiskt... Men men så kan det va!

Nu ska jag hoppa i säng efter en lång dag i skolan. 8-20.30! Man känner att man lever nu kan jag säga!



Jag och Amanda drog ner på stan en snabbis, och jag fick med mig lite grejer hem! Bland annat det här läppstiftet ovan, metallic från make up store! Gillar det skarpt faktiskt, dock så ser jag ut som ett spöka på bilden men efter tv-debuten så känner jag att jag ta mig tusan kan bjuda på vad som helst!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är snyggt! :D

2011-01-25 @ 16:55:39
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0