sängliggande

Hej allihopa.

Åter igen så är det söndag, vad säger ni om det va?!

Jag har vart en sväng i skolan, vi hade son rep halv 11. Så man kan väl säga att jag startade den här veckan en dag tidigare än vanligt, och så kommer det vara nu framöver! Det var rätt trist eftersom stora delar av klassen inte kom, så vi kunde inte göra så mycket. Det är lite dåligt, men men!

Efter det åkte jag raka vägen hem och la mig i sängen och tittade på Vänner. Jag är sämre i halsen idag, och jäg blev märkbart värre efter att ha sjungit i några timmar. Inte det smartaste då jag ska hålla engelska tal imorgon! (Som jag fortfarande inte kommit på ämne till...)

Nej ni, nu ska jag försöka hitta on-knappen till hjärnan min och se ifall den kan spruta ur sig något smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0