som vanligt

Hej för tusan!

Har märkt att så fort jag inte är hemma så har jag svårt att uppdatera regelbundet, och det inte är inte det att jag har så mycket annat för mig (för det har jag verkligen inte) utan det bara blir så av någon konstig anledning...

Nu ska jag i alla fall ta 15 minuter för mig själv och läsa lite i min bok. Läser "Elsas värld" just nu, men har inte kommit så långt så kan inte säga så mycket om den än!

Efter det ska jag nog installera word och sånt på min mac. Jag var nämligen så olydig och laddade ner det, eller snarare tvingade Benjamin att göra det! Är så trött på att inte ha det på mac:en utan bara på min stationära, så varje gång jag måste göra något i word så måste jag alltid sätta mig vid den, eller formatera om alla himla filer hit och dit. Nej det är inte riktigt min grej, här ska det vara färdigt från början tycker jag!!

Vad gör ni då, såhär på lovet och så? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0