fredag

Jag tror att jag kommer vara ledig idag, vilket känns rätt så skönt! Min chef sa till mig att jag skulle vara beredd på att hoppa in extra idag, men eftersom han inte har ringt än så tror jag inte att jag behöver göra det!

Så jag har precis ägnat en timme åt att borsta mitt hår, och det gjorde förbaskat ont! Men skönt att det är gjort, för det behövdes verkligen. Om någon timme tänkte jag åka ner till stan och byta en sak och sen till affären och hämta ut ett paket samt köpa en STOR påse godis och en cola, för ikväll ska jag ha hemma mys med mig själv. Det var längesen och jag behöver det känner jag!

Igår när jag kom hem var jag helt slut. Jag kom hem vid 9 och började diska direkt, vid halv tio var jag klar med diskberget och kom på att jag måste laga mat ifall jag skulle ha jobbat idag. Så vid halv 11 var jag klar med det och åt lite och satte mig i soffan. Precis när jag la ifrån mig tallriken så somnade jag, totalt stendäckad. Någon gång vet jag att jag vaknade i soffan och la mig i sängen, men jag kommer inte ihåg hur eller vad jag gjorde. Helt borta, jag var nog lite trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0