inte mycket tid

Har ungefär två minuter på mig att slänga iväg ett inlägg här, för sen måste jag rusa ner till spårvagnen! Den här morgonen har varit så konstig...

Jag satte klockan på 7 för att jag skulle ha tid till massa grejer som jag hade tänkt att göra. Sen när jag väl vaknar, då är klockan 8 och jag blev skitstressad! Jag springer in i badrummet och tar en snabbdusch (10minuter), och sen samtidigt som jag klär på mig, torkar håret lite, sminkar mig och packar väskan så hinner jag med att LAGA MAT! Jag kom på att jag inte hade någon matlåda, så fick ställa mig mitt i kaoset och laga mat. FAN vad jag är bra!

Nej nu måste jag springa iväg. Har inte hunnit tidsinställa något inlägg idag, så det blir tomt fram tills efter 20 ikväll!

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0