kalle anka

Att spendera en lördagskväll med en fin vän, en påse godis och Disney channel är nog det bästa jag gjort på länge.

Idag är det verkligen en person som har gjort min dag och det är Oskar. Han till och med gav mig massage fast han typ hatar det! Alla behöver verkligen en sån vän, och alla behöver såna här kvällar där man bara sitter och är skitful tillsammans med en vän och skrattar och tar det lugnt. Så jävla värt!

En annan sak som är sjukt värd är ju att min mamma har köpt en sak åt mig som jag längtat efter längelängelänge. Vad det är får ni se imorgon när hon kommer hem med den hihi!

Nu ska vi fortsätta vår Disney kväll här. Vi funderar på att slå på stort och slå igång min gamla vhs-spelare och titta på gamla disneyfilmer hela natten. Får se vad som händer! PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0