en fin dag

Idag har jag haft en superskön dag. Några välbehövliga och härliga timmar hemma hos min homie My, där det bjöds på mycket skratt och så himla gott surdegsknäckebröd! Efter det hämtade mamma upp mig så åkte vi till Maxi för att handla mat, men jag fick med mig lite annat också.

Fick inga bra bilder på det, men kan ju visa er bilderna jag tog och sen visar jag närmare när jag använder sakerna. En toppen idé!





Spetslinne (som är ett nattlinne egentligen) hm - skärp hm - shorts gina tricot - pyjamas med virkade detaljer hm - skor Din sko.

Så gick jag in på Cervera för att köpa till det sista glaset till min "samling" av Carolina Gynning glas så hittade jag de här också. Fyra skitcoola glas som går att använda till vad som helst för 179:-. Så det slog jag till på, är ju alltid bra att ha sånt på lager tills man ska flytta!

Såhär såg de ut:


Och här är glaset som jag saknade i min lilla kollektion


Jag unnade mig allt detta för att jag tycker att jag är värd det, jag jobbar hårt och har så kul på jobbet att det känns kul att kunna unna sig något utöver det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

AAAAH vad cooolt! Jag gick in på cervera eftersom jag inte hade "bleedingbarbie" utan jag fick två stycken av samma sort så jag tänkte byta men dem hade det inte i stan och fick inte heller tag på ingelstad så dom ska kontakta mig sen :)

Men visst känns det kul att ha hela samlingen på vinglasen? Dem är helt underbara :) Puss på dig!

2011-07-01 @ 18:11:34
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0