godnatten

Nu ska jag gå och lägga mig, vaknade ju 7 imorse så börjar bli rejält trött. Imorgon ska jag jobba, men det var inte en så lång dag bara 12-18. Efter det åker jag ut till Lindö, är bjuden på middag där så det blir supertrevligt. Får träffa min moster med familj där också så det kommer bli toppen!

Min kusin har med sig alla bilder som hon tog under min student då, så imorgon kommer jag ha fullt upp med att sitta och titta på dem! Kommer slänga upp några här också, en liten student bildbomb någon vecka försent... Men det är väl okej med er va?

Om någon som har mitt nummer läser detta innan klockan 13 imorgon så får ni jättegärna smsa mig och påminna mig om att jag måste fixa min plastfilm på telefonen! Tack till den som har lust att göra det.

GODNATT



SKÅL (gammal bild från London)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0