midsommar

Är i Gävle för att vi skulle fira midsommar hela släkten, men det blev ju inte av. Så är lite bitter över det faktiskt, då jag vet att massa i min "gamla" klass skulle fira tillsammans. Sa ju nej till det för att träffa alla i släkten, men nu känns det jäkligt surt att jag inte kan vara med vännerna...

Kallt är det också hörni. Jag håller på att frysa ihjäl. Ingen topp midsommar det här inte! Förra året hade vi riktigt kul här på landet, då var vi samlade allihopa och Benjamin var med också. Det var en härlig midsommar!



klänning gina tricot - kofta monki

Drog på mig det här, men fryser något så galet om benen så får nog tänka om.. Kanske drar på mig den nya klänningen från hm med ett par tights till. Inte så snyggt men betydligt varmare än det här just nu!

Nu ska jag gå och titta på en film, DEPP är nog dagens ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0