ben&jerrys idag!

Idag öppnar Ben&Jerrys butiken här i Norköping, och jag och min vän Alicia har redan bestämt oss för att gå dit och köpa glass sen innan vår musikallektion! Sitter och längtar redan, för jag kan nämligen inte svälja något... Yes jag har åkt på en dunderförkylning! Så idag blir det vinterjacka på, och inga vårigheter mer än converse. Och så får jag ju satsa på flytande föda, eller sånt som kan smälta = glass!!

Orkar inte ha något snyggt på mig idag så blev bara jeans och en svart tröja. Så jag tänker inte ge er någon outfit bild idag, men jag kommer säkert ha lite bilder från glassätningen sen! 

Jag slutar skolan vid 5, så vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0