ensam

Bestämde mig för att ta en hemmakväll, igen haha! Men ska verkligen fixa med plugg och om jag inte är för trött sen efter melodifestivalen(!) så ska jag ta ett ryck och städa upp lite i mitt rum. Jag har verkligen för mycket saker överallt, men inget vill jag slänga... Jag slängde faktiskt en hel papperspåse med grejer för någon dag sen, men det märks NOLL skillnad!!

En annan grej när jag är ensam hemma är fan att jag inte har någon lust alls att fixa nått att äta... Har suttit hungrig ett tag, men har inte lust att ställa mig vid spisen och laga mat. Vem gör sånt? Kommer för fan dö när jag bor själv sen haha

VILL ni veta en sak? Klart ni vill! Mamma ringde och berättade att hon har köpt mina skor idag. Det lyser verkligen upp mina känslor just nu :) Så har bestämt mig för att ha dom på tisdag alla redan, om dom inte behöver klackas om först OCH om det inte är för blött!

Nu ska jag fan kolla i kylen om det finns något att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0