godmorgon

Vaknade upp för någon timme sen och nu tittar jag på efter 10 med malou. Tycker det är ett bra program, oftast i alla fall! Både inatt och idag har mitt huvud gått på högvarv, det är så mycket som händer just nu i mitt personliga liv och det är verkligen inte kul. Igår bevisade mycket för mig, men det var inte det som hände som gjorde att jag förstod utan det var det som inte hände. Det som personen valde att inte göra, och det sårar något enormt.

Så om det inte strömmar in inlägg idag så vet ni varför, jag har mycket att tänka över. Jag måste försöka inse vad som är viktigast för mig, och för att jag ska må bra!

Hoppas ni får en bra dag hörni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0