hemmapaus

Jag var ju tvungen att va "värd" imorse som jag berättade om igår. Så jag var i skolan vid 8.20 och satt fram till klockan 10 och bara tittade på film och svarade på lite frågor. Efter det så åkte jag direkt hem, för jag var galet hungrig eftersom jag inte hann äta frukost imorse. Så nu sitter jag hemma, börjar nästa lektion vid halv 2. Mamma ska laga lunch till mig, ville inte äta pannkakor som det var i skolan... Inte min favoritmat!

Natten bjöd inte på så mycket sömn denna gång heller. Vid halv fem var jag fortfarande vaken, och ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag har sovit något alls. Gick upp vid 7 i alla fall, så även om jag somnade till vid 5-snåret så blev det ju inte så sömn direkt. Så får se hur länge jag kan hålla humöret uppe innan jag blir som en zombie. Ska ju på bio ikväll med, lär ju bli lyckat!!

Nu ska jag kolla lite på tv, kanske slumra till lite i soffan. Ser på efter tio just nu, Carola är med och hon kan man ju alltid titta på och störa sig på hur löjlig hon är (behöver väl inte erkänna att hon inte är min favorit haha)!


Jag och min systerdotter Selma i vintras, saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0