hemmeve

Den här dagen blev inte riktigt som jag planerade. Jag hann inte fixa mig imorse eftersom jag försov mig en hel timme(!!) så vaknade 20 minuter innan jag skulle åka. Så idag blev det ingen snygg Hanna som jag ville, och jag hann heller inte fixa ihop den "nya" grejen som jag skulle testa idag. Får se om jag har lust med det imorgon, vet inte just nu.

Efter skolan så åkte jag ju ut till min syster och så övningskörde vi. Det gick bra i början, men sen så skulle vi försöka med nya grejer och jag blev jättenervös och hade ingen koll typ. Så det kändes väl inte så jättebra, men man får väl inse att man inte kan allting på en gång och att köra bil är verkligen inte en lätt grej i början!

Nu kom jag precis hem, och ska fixa lite småsaker. Får se om jag slänger in något mer inlägg, är supertrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0