konstigt...



Tror jag lider av något så sjukligt trött jag är, spelar ingen roll vad jag gör jag är ändå så trött. Fan måste kolla upp det här snart! Kanske är någon vitaminbrist eller något...

Idag har jag ändå haft en glad dag, och jag har tydligen varit snygg så det är ju tummen upp! Bockat av ytterligare TVÅ saker från listan har jag också gjort, musikhistoriaprov och muko-broschyr! Skönt, skönt & skönt! Ska se om jag orkar sitta uppe till Big Brother, annars går jag väl och lägger mig rätt så snart om jag inte däckar i soffan.

Kommentarer
Postat av: Mica :)

Jag var också sjukligt trött för ett år sen, dock är jag nästan lika trött idag :P

Men jag hade en tjej på jobbet som var ännu tröttare och hon hade brist på någon vitamin, kan det ha varit B12?

Annars kan det ju vara järnbrist.



Check it out vetja :)

det är bannemig inte roligt att alltid vara trött



Saknar dig

2011-03-16 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0