olust

Åkte hem för att plugga, men har ingen lust. Det känns inget kul när allt liksom går på halvfart och inget fungerar som man vill. Skolan orkar jag inte ens prata om just nu, imorn har vi slutprov i religion och jag måste få bra på det provet! Jag har vissa vänskapar som inte är så kul just nu, och kärleken känns heller inte toppen.

Det är så jävla tråkigt när man vill så mycket och man vill bara bra saker och att allt ska bli bra för alla, och så får man bara skit tillbaka. Eller nästan ännu värre när man inte ens kan få någon respons alls, och inte några svar. Jag känner mig helt bortgjord på många plan, antagligen för att jag vill för mycket.

Jag tänker inte vräka ur mig mer här nu, idag skulle ju bli en bra bloggdag... Känns som det skeppet sjönk till botten. Men nu vet ni varför inte blogginläggen strömmar in.

Nu ska jag råplugga, eller försöka hitta någon ork till det!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0