sjuker fast glad!

Jag åkte hem från skolan, jag orkade inte! Kan inte andas och känner mig som en puckad babian... Så sitter och kollar på efter tio med malou, tycker alltid att det programmet är bra! Fick också mejl ifrån min lärare om att jag fick MVG i Svenska B, och det känns så himla skönt! Jag har verkligen kämpat för det betyget, så det känns som en lättnad!

Nu ska jag vila en stund och sen ska jag sätta igång med min projektrapport, den ska bli världsklass! Har också lite grejer som jag ska fixa till jobbet och lite småfix samt att jag måste städa upp i mitt rum. Så det blir nog fullt under den här dagen också!

Jag har ju som ni förstår bytt om till myskläder eftersom jag är sjuk. Så idag blir det nog ingen outfit bild, om jag inte drar iväg med mamma sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0