sjuker

Sitter här i soffan, inlindag i mitt duntäcke och fryser något enormt! Kände mig ändå rätt så okej i skolan idag, men sen när jag kom hem så tog det typ 10 minuter innan jag däckade ihop totalt. Har sovit i soffan en timme nu, och mår inte alls så bra... Känns skittrist för det var ju fest på schemat ikväll, men nu vet jag inte om jag orkar med det! Har ju typ suttit hemma hur länge som helst känns det som. Kanske drar en sväng till festen om jag vet att några roliga går dit!

Imorgon står det bilkörning på schemat och plugg(!!!), har ett prov på måndag och så måste jag skriva en projektrapport om ExpediSON. Ska också skriva en krönika och skicka in till chefen min. Måste verkligen försöka hinna allt det där under helgen, samt att jag ska försöka vila mig och bli frisk!

Ni får ingen bild på mig idag eftersom jag känner mig så ofräsch, men en puss kan ni få! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0